سایز بلوک هبلکس

ارائه دهنده بلوک سبک هبلکس سیپورکس

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

بلوک هبلکس چیست ؟

بلوک هبلکس به دسته ای از مصالح ساختمانی گفته می شود که بر مبنای استاندارد 2800 ساختمان خلق می‌شوند. بر مبنای این استاندارد، ابتدا موادی نظیر سیمان، آهک، پودر سیلیس، پودر آلومینیوم و… را با همدیگر ترکیب می کنند. سایز بلوک سبک هبلکس

مواد یاد شده با همدیگر واکنش شیمیایی داده و همچون یک کیک پف می کنند. سپس این ملات که مشابه کیک هست در ابعاد و اندازه های گوناگونی برش داده می‌ شود. در واقع این ابعاد و اندازه ها همان چیزی هستند که در نهایت سایز را تعیین می کنند. پس از این برش، هر کدام از آن ها را در قالب های مخصوصی گذاشته و وارد فرایند اتوکلاو می شوند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این فرایند خواندن این مقاله را پیشنهاد می کنیم: اتوکلاو چیست؟

سایز بلوک هبلکس سیپورکس

سایز بلوک سیپورکس

آشنایی با سایز بلوک سبک سیپورکس

همانگونه که مشاهده می کنید، تقریبا برای هر رده سایزی، نوع خاصی از بلوک ها خلق شده است. نکته دیگری که در این میان وجود دارد، ابعاد کلی بلوک ها می باشد.

ممکن است از خود بپرسید که این تنوع سایز بلوک هبلکس چه مزایایی دارد؟ در واقع باید بدانید که هر یک از سایز های فوق، برای بخش خاصی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال مدل های ۱۰ سانتی متری بیشتر برای دیوارهای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

در مقابل بلوک های بزرگتر برای بخش‌های دیگر ساختمان مناسب می باشند. البته سایز این بلوک ها متناسب با نوع بنا و البته نظر معمار تغییر می کند. اما در هر حال ابعاد این بلوک ارتباط مستقیمی با محل استفاده آن ها دارد. به گونه ای که نمی توان هر مدلی را در هر جایگاهی استفاده نمود؛ لذا توصیه می شود تا قبل از خرید یک مدل، حتماً با معمار یا بنای خود مشورت نمایید.

بیشتر بدانید: مقایسه بلوک سیمانی با بلوک سبک سیپورکس و استفاده از بلوک هبلکس به جای بلوک سیمانی به دلیل مزایای بسیار بالایی که دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.